Herkese merhaba 21 günlük bebeğim var uyku sorunu yaşıyoruz yenidogan bebekler çoğunlukla uyur derler ama tam tersi gece gündüz uykularımız 45 dk halinde genellikle. Emmek isteyerek uyanıyoruz devamlı ve bu cocuk ac sözlerine maruz kalıyorum halbuki çok iyi de emiyor ne yapacam bilmiyorum. 2 3 saat uyur dedikleri bebekler kimler :)