Mom067 katkılı olabileceğini düşündüğüm için ben de kasaptan ilikli kemik alıp tuzlu suda beklettim 1 gece önceden sabah 8 gibi 5lt suyla kaynattım 10 saat kadar da kucuk ocagın kısık ateşinde durdu, 6. Saatten sonra iliklerini cıkardım içinden iyice özleşsin diye. 10. Saatte de sogumaya bıraktım ve sonrasında buz torbalarına doldurdum