Kızlar merhaba biz bugün 9 aylık olduk 🙏💃
Sma optipro 2 devam sütünü kullanıyoruz günde iki kere. Sabah uyandığında ve gece uyumadan önce. Şimdik gece için arı mama tahıllı gece sütü aldım hem daha uygun hem de yavaş yavaş devam sütünü kesme niyetindeyim. Gündüzleri de uyandığında kahvaltıdan önce devam sütü içiyorduk uyanır uyanmaz aç oluyor diye. Sonra kahvaltı yapıyoruz. Şimdi benim sorum şu hem maddi olarak mamalar çok pahalı hemde alışkanlığını kesmek için gündüzleri süt yerine ne verebilirim Biberonda? Pirinç unu tarifiniz var mı kullanan varsa ya da hero baby arı mama gibi kaşık gıdayı Biberonda yapan varmı evde kendi hazırladığınız tarifler varsa da olur. Yoksa yine mama alıcam mecburen. Şimdiden teşekkür ederim 🤗