aLmisMomSs Merhaba hanımlar hipp combiotic kullanıyorduk ama çok pahalı 🤭 mamayı değiştirmeyi düşünüyorum. Hangisini önerirsiniz kaka ve gaz problemi yaşamadığınız hangisi ? Birde smanın gold mold var hangisi Kullanılması gerekiyor
Mrs_Mert aLmisMomSs kızım 1 yaş 7 günlük doğduğundan beri Evolvia kullanıyoruz. Meme artı mama şeklinde. Bi sıkıntısı olmadı hiç kusma, gaz ya da kabızlık gibi. Denediğimiz ilk mamaydı. Onu da direk kabul etti zaten 😊
Drnk havos sma 2 numara dan 2 tane var biri kırmızılı kutu biri beyazlı sarılı kutu hangisini kullanıyosunuz
Birgul Dogdugundan bu yana hep evolvia kullandim 7,5ayligiz cok memnunum hic sknti yasamadik ne kabizlik ne baska bisey
KahramanAnne aLmisMomSs hipp combiotic kullanıyorum . Fakat evolvianın içeriği sma göre daha iyi. Yani hipp kullanmasam evolvia kullanırdım
havos Drnk biraz Bebişinin keyfine göre annesi hipp anne sütüne en yakın mama diyorlar benim bebişime gaz yaptı istemedi sma ya geçtik 5 aydır kullanıyoruz memnunuz
Drnk havos bakalım yeni basladık bizde 9 aylıgıx günde kac kere kac ölcek vercegimi bile tam bilmiyorum acıkcası emerken kolaydı kafama göreydi ama mama baska
havos Drnk mamanın üstünde ayına göre ölçeği yazıyor yazandan daha az yapmaya başla ilk evrede bebişin doymazsa zaten yine isteyecektir onu zamanla ayarlarsın inşallah