Ooo canım korona da çok farklı şeyler oluyor ya ben atlatali bir bucuk ay oldu. Her gün yaşamadığım farklı şeyler. Bir gün ay i anlattığın şeyi yaşıyorum. Bir gün bogazim mi genzim mi neresiyle bir yanıyor ki ağzımdan ates çıkacak neredeyse. Bir gün baldirlarim o kdar ağrıyor sanırsın ki dayak yemişim. Bazen sirtima bicak saplanıyor. Cok tuhaf bunlar oldukça bende korkuyorum tabi daha önce hissetmediğim yaşamadığım şeyler.