Serum fizyolojik kullanmanızda sakınca yok bana doktorumuz 15 günlükken sürekli bununla temizle demişti aspiratörü de kullandım çok şiddetli değil ama tıkanıklığı açabilecek hızda çekebilirsiniz biz bi sorun yaşamamıştık hatta temizlenince rahat uyumuştu. Geçmiş olsun