38+5 doğum yaptım. İlk doğumum aşırı zordu 40 gün yatağım serili durdu çok ağrım oldu kambur gezdim annem baktı. Ama 2. Doğumum çok kolaydı hemen ayaklandım evime geçtim kendim idare ettim o kadar rahattı, artık doktor farkı mı neden bende anlamadım. Oğlum 7 yaşında onu severek öperek girdim ameliyata aşırı korku panikle, oğlumun ismini sayıklayarak çıktım narkozdan. İyi ki 7 yaş fark var aralarında bazen oğluma zaman ayıramayınca üzülüyorum daha küçük olsa çok daha üzülürdüm sanırım. Kızım canım prensesim 9 aylık oldu mis kokulu bir çiçek o kadar güzel ki bakmaya öpmeye kıyamıyorum doyamıyorum. Rabbim tüm evlatlarımıza sağlık versin kötülüklerden korusun cümlesini.