Bebeğim 2 buçuk aylık ve emzik zararlı diye baştan alıştırmak istemedim ama şu anda pişman oldum çünkü bu sefer parmağını emmeye başladı 2 tane değişik uçlu wee emzik aldık birini öğürüyor diğerini çiğniyor gibi yapıyor ikisini de istemiyor. Doktora sordum kendine bağlanma nesnesi uyku arkadaşı arıyor ilk emzik dene almazsa sağlıklı oyuncaklardan uyku arkadaşı edinin dedi. Başına gelen varmı nasıl bir yol izlemeliyim? Avent emziklerden alsam tutar mı ya da oioi nin tavşanlı ayıcıklı emzikleri oluyor onlardan mı almalıyım? Tecrübeli anneler cevaplarınızı bekliyorum 😊