Marjinal_Anne2 Merhabalar kendime takviye almak istiyorum emziriyprım bınu önerdi eczane acaba kullanan var mı süt kalitesini arttırıyor mu
sahikakocarslanli Marjinal_Anne2 ben kullanıyorum memnunum elbetteki artirir içinde bir sürü vitamin mineral var çocuğa da geçer mutlaka
Egeliii Marjinal_Anne2 instagramda bi ebe var momstok emzirme çayı üretmiş bence bi bakın benim sütümü arttırdı 🙏🏻
Marjinal_Anne2 sahikakocarslanli yaa çok sağolun öncelik kendim için de istiyorum almak ama ilk kez duydum
Marjinal_Anne2 Egeliii biliyorum onu içiyorum zaten 🙏🏻 Ama ben kendime genel takviye olarak almak istedim hani dinç bağışıklık anlamında o yüzdem merak ettim 🙏🏻
Marjinal_Anne2 MarlaSinger yoj ben süt artması için degil kendim ve sütün kalitesi için içmek istiyorum