Merhaba kızlar benim bebeğim de kolik olabilir mi belirtileri tam olarak ne benim oğlum gece saat 1 den 4 e kadar sürekli ağlıyor altını alıyorum karnını doyuruyorum duş aldırıyorum beyaz gürültü veya fön makinesi açıyorum yine sakinleşmiyor gece 6 ya kadar hastanedeydik kan aldı doktor film çekti gazi vardı lavman yaptırdı biraz sakinleşince eve geldik ama akşam öyle bi oldu ki çocuğumun gözleri döndü yüzü kıpkırmızı oldu ağlamaktan sesi gitti gücü kuvveti kalmadı saldı kendini çok korktum siz nasıl sakinleştiriyorsunuz bebeklerinizi yardımınıza ihtiyacım var 5 e kadar uyku uyumuyoruz sabah ta erken kalkıyor bitik bi haldeyim bide üstüne ev taşıma işi cıktı çok yorgunum 🥱🥺🥺