Elifderen Bebeğim 1 aylık mama yerken yada mamadan hemen sonra fışkırarak kusuyor ağızdan burundan yerkense çok yemek isteyerek içiyor ama sanki agrısı var gibi duraksayıp aglıyor sonra bidaha devam ediyor bu durumu yaşayan varmı acaba
BurakAlp Elifderen mide darlığı olabilir mutlaka doktora gidin.benim beveğimde öyleydi kötü değil ama önemli bir durum
Esila15 Elifderen bizde yaşadık. Mamasını degistirmistik o yüzden olmuştu sonra yeniden mama degistirdim . Şu an normale döndük
Ada0108 Elifderen benim oğlumda da vardı aynısı birkaç defa yaşadık reflü olabilir canım yada mama çok geliyordur o yüzdende olabilir biz reflü sanıp doktora gittik teşhis koyulmadı reflü plduğu zaman sürekli olurmuş bizim sürekli değildi mamanın cc sini düşürüp ver yine aynısını yapıyorsa bi hekimle görüş
Ibocuk Elifderen reflu baslangici mis o öyle demişti doktor bize bizimde yandan akıyordu korktuk oda fışkırarak çıkması gerekiyor dedi
cydcvk Elifderen reflü yatağı kullanın mutlaka.acilen alın. Doktor toz gaviscon verir. 1 gün kullandım kızım 18 saat uyudu bi daha kullanmadı: doktorunuz sizi yönlendirir ama bu arada mutlaka reflü yatagı alın
TYE Elifderen bu sürekli devam ediypsq doktora gitmenı tabsıye ederım bizdede oluyodu. Reflu çıktı gavıscon kulandık şukür bitti. He yedırıken biraz yedırıp gaz çıkartıp sonra devem edın. Ve yedıkten sonra dık tutun yarım saat. Ve yüksek ihtımwl çok yiyordur. Bizde boyle oluyordu. Yemesine dikkat ettım ve gavıscoon kulmdık hal oldu.
TYE Ek-istanbul evet 1 ay kulandık yaklasık doktor sabah aksam demıstı ben sadce sabah verdim yanlıs kabızlık yaptı bizde diye düşünüyorum öncesi yoktu böyle bi problem kulanımca kızım 3 4 gunde bir kaka yapmaya başladı
nesrinelif TYE benimde sizin gibi aynı durum var sabah akşam veriyorum kızım zor çıkıyor tuvalete onunla mi ilgili ,birde kaç ölçek mamaya toz katiyorsunuz siz