Merhaba oglum 9 aylık ve 2-3 aydir gel gel , tel sarar, bay bay gibi el hareketleri ogrensin diye sürekli tekrarliyoruz ama hala yapmadi. Sizce erken mi? Beden dili ne zaman basladi sizde? Onun disinda gelisimi normal ilerliyor kavrama tutma parmak kullanimi iyi. Kacinci aydan sonra endiselenmeliyim sizce