Anneler herkese merhaba, az önce bir haber sayfasında okudum belki aranızda bunu bilenlerde vardır elbet fakat yinede paylaşmak istedim. Devlet annelere 2 yıl boyunca bez ve mama yardımı yapmakta, aylık miktar 239 TL olarak belirlenmiş. Başvuru şartı ise eve giren gelirin asgari ücretin üçte birinden fazla olmaması gerekiyor. Yani 701 TL kişi başı geliri aşan aileler ve anneler bu yardımdan faydalanamıyor. Ayrıca anne ve babanın üzerine herhangi bir menkul, gayrimenkul vb. mal bulunmaması gerekiyor. İlgilenen anneler aile çalışma ve sosyal hizmetler Bakanlığı il müdürlüklerine yahut SGK ya veya sosyal yardımlaşma vakfına başvuru yapabiliyorlar.