su-perisi Kizlar dun 40imiz cikmisti zaten 40 gun boyuncada leke olmadi bende 20. Gun bitti, neyse bu sabah uyandim regl olmusum boyle olan varmi aranizda? (sezaryen dogum yaptim bu arada)
Ebruili su-perisi sezeryan doğum yaptım doğum sonrası kanamam 1 haftada bitti 40 ıma yakın ufak lekenlemler başladı sonra 40 bitince düzenli adet olmaya başladım
210719 su-perisi aynen bende öyle oldum 40 ım tam çıkarken regl oldum ardından düzenli olarak devam etti sıkıntı yok yani
Elifliyam su-perisi benimde 20. Gün kanamam bitti 40 bittikten sonra da regl oldum bende yasadim bu durumh daha sonrada düzene girdi
TYE su-perisi benim 40 çıkmadqm oldu hemen gittim doktoruma normal dedii. Hatta yumurtlama başlamış dedi😂 dikkat edin dedi .
Linaa1 su-perisi canım bebegım 4 aylık olucak 40 ım bıtene kadar lekekenmem oldu ve hala regl olmadım sanırım bebegım 1 yasına gelene kadar olmuycak dıye dusunuyorum