Selam kızlar bisey sorucaktim kızım sinirlenince elleriyle başına vuruyo yada ne biliyim duvara vuruyo kafasını olumsuz bisey olunca dediği olmadığında hayır yok olmaz gibi şeylerde elleriyle kafasına vuruyo napicagimi bilmiyorum artık ama moralim çok bozuk güzellikle gözlerinin içine bakıp onun boy hizasında durup ellerini tutup kötü bisey olduğunu başının acıyabilecegini anlattım ama yok yapiyo sürekli sanki inat yapiyo yapma dedikce yapiyo