cankuzularim Mom14 emin ol o ağrıyı yasamak istemezsiniz ben çocuğumu kucağıma alamadım geçen 4 saat bir emzirmedim çocuklarım sefil oldu koluna vuruyor ağrısı taş gibi olunca yürüdükçe bile bağırıyorsun canım o derece ağrıyor 🤦♀️
cankuzularim ozlemikka canım her fırsatta emzir benimde öyle doktor şut kanalların çok acik demişti biz dk sn emisioz 14 aylığız
CemreKerem35 ozlemikka ben 8 ay falan göğüs pedi kullandım inanılmaz terbiyesiz memelerim vardı 😅 sabah kalkardim yatak süt içinde bikmistim artık bu durumdan ve ekşimekten😅😅😅 8 ay civarı düzene girdi normal sütyen falan takabiliyordum yani .
Mom14 Mom5 denedim ama olmadı herşeyi denedim ameliyat çok etkiliyormuş narkoz ondan sonra gitti zaten
cankuzularim Mom14 şut varken olan ağrı ile 4 saat emzirmeyince sütun orda birikmiş olma hali çok başka
Hunilianne ozlemikka hmm sizde çok süt üretimi oluyor demek ki. Aslında çözümü vardır ama doktor bilir 🙂