MasalsMommy Gulcem44 Hayır hiç zor olmuyor. İade talebi oluşturup ürünü tekrar geri gönderiyorsunuz. Ama ben sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum
Lalin Gulcem44 iade konusunda başka hiçbir alışveriş sitesinde bu kadar kolaylık sağlamazlar emin olabilirsiniz. 🤗
Gulcem44 Çizme beğendim ama yorumlarında kalıp dar diyor bacağım ince ama endişem var olmazsa iade zor oluyor mu🤔
Gulcem44 Lalin hiç teendyol dan alışveriş yapmadım bu ilk olacak 🙄hepsi burada n11 Morhipo aldım ama ilk deneyimim olacak bakalım 🤷♀️
Deletedmom411 Bu iki hafta almayın bence şuan aşırı bi yoğunluk var 1 hafta önce verdiğim sipariş hala kargoya bile verilmedi soruyorum yoğunluk var diyorlar şu Ekim olayı bitsin öyle alın zorla siparişi iptal ettiricekler
Mrs_Mert Deletedmom411 siparişe göre değişiklik gösteriyor olabilir hatta satıcıya göre. Ben sipariş verdim ertesi gün elime ulaştı 😊
Gulcem44 Deletedmom411 hani şu indirim günleri diyor ya ondan istiyorum bugün doğum günümü kutladık aslında döndü bugün fırsatını bulup halledemedim şimdi halledeceğim şimdiye kadar hiç iade işim olmadı ama çizme yorumlarında hep iade olduğundan dar geldiğinden bahsetmiş bacağım ince ama emin olamıyorum 😂
biraskmasali Deletedmom411 yani sizin ürününüz tedarikte olabilir ben dün sipariş verdim kargom gelmiş yarın dağıtıma çıkacak bende şaşırdım bu kadar hızlı beklemiyordum
Gulcem44 Mrs_Mert haklısın hepsi buradadan veriyordum hep ama trendyol dan hiç vermedim emin olamıyorum 😱
Mrs_Mert Gulcem44 ben defalarca alışveriş yaptım bi sorun yaşamadım bence güvenebilirsiniz. Sadece şu indirim dönemleri ve virüsten dolayı biraz aksamalar oluyo sanırım
incidenizzz Gulcem44 güvenebilirsin canim 1 yıldır burdan alisveris yapioyorjm cok sey iade ettim param h3mn yatti hatta simdi de bez siparisi veddim
MasalsMommy Gulcem44 İadelerde nasıl oluyordu tam hatırlamıyorum ama değil sanırım. Alışverişte de belli miktarlar üzerine ücretsiz oluyor genelde canım
RuzgarMommys Bende sürekli alışveriş yaparim.hic iade yapmamıştım Geçen bi pantolon olmadi iade talebi oluşturdum gittim kargoya numarayı gösterdim tamam 3 günde para iadesi oldu Cok basitmiş
Woody Gulcem44 iade sorun olmuyor. Ayakkabıda 2 numara söylüyorum brn 36 37 gibi.. Olmayanı iade ediyorum
2balbiranne Gulcem44 yorumları okuyun ona göre alın bide çok sıkıntı yaşanmıyor ama yorumlar önemli .biz yaptığımız hiç bir alışverişte sıkıntı yaşamadık