Mervegelin93 Alpaslaninannesii bence canim basit dusun. Benimde aynisi bebegime oldu. Devaminda öğürme nefes alamama oldu. Doktora goturduk. Megerse burnu tikaliymis, doktor actigi gibi rahatladi. Ve eczanrde otri bebe aldik. Oneririm.
Papatyaseverrrr Alpaslaninannesii kikirdak gelismeme sorunu olabilir mi benim kizimdada var doktor gogsunj dinlemisti ve gogsunden gelmiyor demisti nefesi daraliyor mu
Alpaslaninannesii Seda-15 dogru olabilir canim cunku sanki bazen kusmuğu bogazina geliyor öksürüyor sizinkide yapiyormuydu ?