Arkadaşlar hepimiz kadınız. Çoğumuz öldürülüyor, çoğumuz mütemadiyen dayak yiyor, çoğumuz sabahlara kadar işkence görüyor, çoğumuz çocuklarının gözü önünde eziliyor, hakaretlere uğruyor hiçbirine göz yummayın !!!
Biz güçlüyüz ! Sırf çocuklarımız babasız büyümesin diye fiziksel ve psikolojik şiddeti kabullenmeyin hepimiz çok kıymetliyiz kimse bize dokunamaz ve insanlığa sığmayan muamelelerde bulunamaz. Çalışırız çocuklarımıza bakarız hayatımıza devam ederiz istediğimiz her şeyi yapabiliriz.
Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum biz kendimizi ezdirdikçe farkında olmadan çocuklarımızı da bizimle aynı kadere mahkum ediyoruz, erkek çocuklarımız babalarından şiddet uygulamayı, kız çocuklarımız ise anneleri gibi katlanmayı öğreniyorlar. Çocuklarımızın ruhsal sağlığı için de şiddete boyun eğmeyin.
Ben bu forumda şiddet gören tüm kadınlara gerek hukuki haklarını anlatmak gerekse psikolojik destek olarak her zaman elimden geldiğince yardımcı olacağım. Böyle sorunu olanlar her zaman bana ulaşabilir.
Hepimiz çok kıymetliyiz, her şeyin en güzeline layığız 🌸