Cansu425 yenibiranne Ben yasadim buraya yazmislardi baya yasayan varmis baya yasayan varmis emziren annelerde olabiliyormus
Tospagam yenibiranne bende de var çözüm bulamadım artık kese kese tırnak kalmadı gece yorgan değse ağlıyorum çözüm bulan varsa yazsa keşke 😔
EsraToprak yenibiranne benim hamileligim de olmamisti, oncesin de olmustu cok cektim ettim bi care bulamadim ayakkabi falan hic bir sey giyemiodum, en sonun da gittim cektirdim 1 hafta sonra iyilesti rahatladim yeminle cekilcek gibi degil, cok gecmis olsun
Minikprensim Ben de var ayak tırnaklarımda. Gebelikte oluşan şişmeler Doğumdan sonra inince batmalar olabiliyormuş. Araştırmıştım tek çözümü pedikür yazmışlar. Henüz yaptırmadım ben de.
ZeynepDemirCaglar yenibiranne aaa bende de oluyor çok dogumdan kaynaklandıgını hiç düşünmemiştim el tırnagımda olduğunda da iltihap oluyor sende oluyormu
yenibiranne ZeynepDemirCaglar olmaz olur mu sürekli iltihaplanıyor. Şişiyor hatta morarıyor. Ne edeceğimi şaşırdım. Nette pamuğa kolanya sürüp oraya yerleştirin diye bir tavsiye buldum lakin yerleştirmeyi geçtim dokunamıyorum bile
furkansinan yenibiranne merhaba bu konu ile ilgili doktorumuz gördü antibıyotıklı krem verdı fasodin diye aöa almadım zrytnyag sürdüm gecti