Arhim Kızım 10 aylık eskiden su ıcerdı.1 haftadır asla ıcmıyor. Suluk tan ıcıp geri cıkarıyor. Ustu bası su ıcınde kalıyor. Ne yapabilirim. Su ıcmedıgınden kabız dıskısı kaskatı. Napacam ben 😥
fatmamelis Arhim Bizde öyleydik :) Hoşuna gidiyor, o içtiği kadarını içer aklın takılmasın. Çay bardağıyla kendin içirmeyi denesen benim kızımda bi ara suluktan içmiyordu çay bardağıyla içiyordu