Baybars20 hayırlı olsun inşallah sever 🤲🏻Kesinlikle olmazsa olmazım cam rende ❤️ Ve renkli ama kaliteli plastik tabaklar..kaşıklar falan da aldım ama bizimki çal kaşığından başka kaşıkla yemiyor. İkeadan da tabaklarını almıştım, birde kavanoz mama aldım, şimdi bir yere giderken kendim yapıp içine koyuyorum en azından organik oluyor 👍