Limonkizvera Allah yardımcımız olsun inşAllah,sizinki de zormuş meme-uyku ilişkisini kesmek bende sünnet olduğunda ve aşı olduğunda bol bol emzir dediler özellikle sünnet olduğunda,gece her kalktıkça emzirdim ve yatırdım birde dördüncü ayda uykuya direnç kazandı,kalkıp gecenin bir vakti direniyordu iki üç saat uykuya,ondan beridir düzen falan kalmadı, sallamıyordum önceden,atak mahvetti ama üstesinden geliriz inşAllah,ya tracy hogg yöntemiyle devam edeceğin yada kim West ikisinde de ağlatma yok ben ağlatmaya karşıyım psikolojik çok derin yaralar açıyormuş