Yusufunannesiiii 14 gün önce normal doğum yaptım dikişlerim halen daha agırıyor ve dikişler düşmedi ne zamana kadar düşecekler bilen var mi
Belinayss Yusufunannesiiii 1 aya kadar toparlarsın canım ağrılar olur doktorun ilaç verdiyse düzenli kullan. Çok ağrıların olursa doktorunla iletişime geç. Güzelce pansuman yap temiz tuz her zaman kuru tut fön ile kurut wc den sonra. Bide çok ayakta durma daha çok ağrır uzan dinlen bol bol . 🌸