Gul12 Dün hem sağlık ocağına aşıya hem çocuk doktoruna götürdüm. Sağlık ocağında da kiloya baktılar iyi mi diye bile sormadım hep iyi iyi deyip geçiştiriyorlar. çocuk doktoruna detaylı muayenesini yapıyor diye götürüyorum virüs var ama ne yapayım sağlık ocağı hiç muayene etmiyor. O zaman ya 4. ayda ya şimdi yanlış ölçmüşler boyunu.