Oykutosum Abdullahcemalmom bi hipp kullanıyoruz bi sıkıntı yaşamadık şükür. Ama doktorumuzun söylediği anne sütüne en yakın olan sma
Melikeaknnn Abdullahcemalmom sma optipro 😂🙈 biz aptamil uc ay kullandik asiri gaz ve kaka sorunu kabizlik sorunu yasadik hipp aldim kizim agzina surmedi bosa gitti oaralar 😂 ddoktorumuz sma optiproya gecin dedi cocuk masallah iki gunde bir kaka yaparken gunde iki kere yapmaya basladi tabi bazen sasiyor yine ara ara bebek bu belli olmuyor ama 😂
Fatmacicek Probiyotik açısından hipp combiotic sağlıklı . Abim eczacı olduğu için onu tavsiye etti . Kabızlık bazen oluyor . Ama ona normal demişti Dr . Şimdi ek gıdaya başladım hergun yapıyor çok şükür
Abdullahcemalmom Dün kaka yapmadı sıkıntı yapıyor mesela ama bu kabızlık sayılmaz sanırım dimi biz bebelac gold kullanıyoruz da hiç böyle olmamıştı
Baldudak_Emirbeyimiz Abdullahcemalmom 6 aydır Hipp kullanıyorum şükür ne gaz nede kabızlık yapmadı. Bebelac nasıl bilmiyorum ama 1 gün Sma kullanmıştım oğlum nerdeyse 2 gün kakasını yapmadı.