Merhaba kızlar öncelikle ben bebiş doğduğundan beri hem emzik hem biberon verdim çok iştahlı bir bebekti hiç sorun yaşamadık ta ki 4. Aya kadar hem meme hem mama şeklinde giderken yavaş yavaş meme istememeye başladı, uyurken emzirmye devam ettim derken artık uyurkende istememeye başladı ve yaklaşık 3 haftalık süre sonunda memeyi tamamen bıraktı tabi ben sağarak vermeye devam ettim bir kaç gün sonra sağdığım Süt azalmaya Başladı tabi ben bu süreçte inanılmaz yıprandım yaşayanlar bilir sütümün azalmasıylada tam bir karamsar hal aldım , her gün deniyorum ama yok çocuk agzını değdirmiyor memeye, Rota aşısı için doktora gittik Tabi ben anlatıyorum şöyle emmiyor falan doktor dediki 4 saate bir besle bekle çok acıksın memeyi almadan mama verme diren iki üç gün sabret ben hep üzülüp mama veriyordum , sonra başladı bizim maceramız ilk gün kesinlikle emmedi istemedi aç kaldı ikinci gün yine emmedi mamayı kaşıkla verdim bu işten hiç hoşlanmadı Kaşıkla tabi doymuyor derken 3. Gün iki dk bile olsa tutmaya başladı ama ilk 3 gün uyanıkken kesinlikle biberon vermedim uyurken verdim aç kalmasın güçten düşmesin diye , derken her gün biraz daha her gün biraz daha alırken çok şükür düzeldi hala çok istekli değil ama sık beslemiyorum acıkınca mecbur tutuyor sizlerden de yaşayan varsa bekleyin acıksın iyice acıkınca teklif edin istemiyormu kalkın sallayın oynayın tekrar teklif edin ama asla pes etmeyin bazen yarım saat uğraştığım oluyor yarım saatin sonunda tutuyor