Leyla_mehmet Kızlar bebelac Gold mu yoksa sadece bebelac mi.sizce hangisi ? Kararsız kaldım Aptamil kullaniyirduk çok pahalli üstesinden gelemiyiruz 3 aylık 23 gunluguz
Ela41 Leyla_mehmet benelac goşd hazmı daha kolay ve gaz yapmayan bır mama ama tabı bebegınız begenıcekmı aptamılın tadı bebelactan cok guzel bebelacın tadı hiç hoş degilsma inşallah beyenır