Kahramanne 12,5 aylık oğlumla bizi anlattınız.yerde yatıyoruz bizde beşiğinde yatmıyor üstünü örttürmüyor sabaha kadar elli defa kalkıyor.kahvaltıyı hazırlayana kadar hatim indiriyorum kendine zarar vermesin diye.sevdiği oynadığı oyuncak yok. Yeniler en fazla 5 dk bakıyor sonra atıyor.evde onu oyalayacak bişi kalmadı.nerde zararlı birşey var onla oynuyor.altını değiştirmek için yere bırakınca kendini arkaya gerip kafasını yere vurup ağlıyor. Altını temizliyorum elimden kaçıyor bez bağlatmıyor etrafa işiyor.tv video olmasa üstünü giydiremiyorum.banyoda eşimle zapt edemiyoruz.onu giydirmek onu yedirmek içirmek herşey çok zor.yemek yaptırmıyor.yediklerini etrafa atıyor fırlatıyor.mama sandalyesinden almadığımızda saçlarını çekiştirip gözlerini ovuşturup kafası komple yiyecek içinde kalıyor.masadan alıp lavaboya yıkamaya gidiyorum kendini lavabonun içine atıp musluğu yakalayıp üstümüzü başımızı etrafı ıslatıyor.parka gitmek bile istemiyorum artık.en son yarım saat duramadık bebek arabasını bırakıp parktan attım kendimi.babasını çağırdım.yola atlıyor.tutuyorum yerlere atıyor.kucağıma alıyorum kriz geçiriyor.nasıl bişi yaşıyorum ben de bilmiyorum 🤦🏻♀️.babası geldi de arabaya atıp eve attık kendimizi.