EslinaMoms canim merak etme salmiş sutlerin geri dondurucuya koyabilrsin isitmadigin surece problem yok. Kullanicagin zaman sunu yapiyorsun bitanesini cikarttin diyelimki dondurucudan buzdolabinda eriyo onu 24 saat icinde kullanabilirsin biseyy olmuyor eger hemen kullancaksan ben cezvede isityodum hemen eriyordu biraz ilimasini bekliyordum veriyordum yani sana kalmis cnku bir sutu bir kere isitablyosun sonra bozulyo yada cezvede isitmayip parca parca vericeksen ornek sutun saklama posetinde 150 cc dir sen 90 cc icirceksin saklama posetini kaynae suyun icinde beklet oyle cozulsun vericeginle vermiycegini ayir.