Gece kızıma mama yapmak için uyandım boğazımın ağrıdığını farketdm. Sabah uyandım aynı şekilde baktım aynadan bayağı sismis kizariklikda var. Dünde çok susamsmdm kizim da kucagimda çıkardım hemen dolabdaki suyu tepeme cekdm çok soğukdu yani aslndnda ondan olduğunu düşünüyorum ama yinede tedirgin oldum ya. Başka bi belirtim yok boğazım agryor yutkunamyrm o ağrıda kulağıma vuruyor böyle geçiren var mı acaba belrtimidir sizce geçmezse ilk iş hastane zaten ablam yapıyor testlerini ama gecrnlerden bilgi almak istedim hekes dede farklı oluyor çünkü dedklerne göre