Ega Kan tahlili yaptıran varmi arkadaslar 9 aylıkken gittik ve çok aglattilar kanini alamadilar oglumun simdide gitmeye korkuyorum hem hastaliktan hemde nasıl alacaklar korkusundan nelere bakiyolar acaba
yusufemine Ega hastanedemk yaptirorsunuz biz hic yaptirmadik ya oyle seyler saglik ocaginda yapiyolarmi aile hekimk fln bakiyomj kandir sonuctur
Samsunn5561 Ega evet bizimde alamadilar ya, delik desik ettiler cocugu neymis kendisini cok kastigi icin kan akmiyormus, kaldi oyle napacam bilmiyorum
sedaykn Ega Biz yaptırdık. Tam kan sayımı, d vitamini, B12, demir, kalsiyum, fosfat, troidler bunlara baktılar. Önemli yani yaptırın.
CrnAsl yusufemine Malesef biz sorduk çocuk doktoruna gitmemiz gerektiği söylendi sağlık ocaklarında almıyorlar
Cerenaslan yusufemine Kan almaların için bebek hemşiresi olması gerekiyor ama olmadığı için çoğu yer almıyor biz de geçici bi bebek hemşiresi vardı ama gideceği için o zaman ben burda olmam hastaneye gidin demiştii maalesef
ikizerkekannesi Ega bizde 9 aylıkken yaptırmıştık doktor 12. Ayda gene yaptırın daha yeni yaptırdık diye yaptırmamazlık yapmayın tiroide bakılıcak o çok önemli demişti
Ela41 Ega 15 aylık oldu yenı bebeyım 15 gun once kan tak hlılı yaptırdık d vıtamını demır kalsıyum gıbı degerlerıne bakıyo cnm benım kız oyle aglak ve hareketlıkı 3 kısı geldı basına kan almak için korkma onlarda tedbırlı davranıyolar yanı