funny34 Bebeğim 2 aylık 10 dk da bir çiş yapması normal mi , birde kaç saatte bir değiştiriyosunuz bezini ?
Angars funny34 aksam yatirdiktan sonra kaka yapmadiysa degistirmiyorum gun icerindede belli olmuyo bakiyorum bezi kabarik degistiriyorum en fazla 3 saat falan kaliyor galiba benimde bebegim 2 ay 16 günlük
Misssimsek funny34 saatle degistirmiyorum. 3 aylık oğlum. Bazen gece sabaha kadar hic çiş yapmaz degistirmem. Bazen nde 10 dakikada bir yapar değiştiririm. Çiş yapma sıklıgına göre yani. Mesela bugün 7 de uyandık.bu saate kadar 3 kere bez değiştirdik.
funny34 Deletedmom5 patitoo çişini yaparkende sızlanıyo biraz pişik olmuş sanırım ondan enfeksiyon olsa altı acıkken işediğindede ağlar doğru değil mi?
patitoo funny34 ama bilemeyiz enfeksiyonu şimdi tam çiş olmadanda sızı yapabiliyor isterseniz danışın doktoruna
Deletedmom5 funny34 hayır yani hiç yapmamış olsa bile 4 saatte bir alınması gerek çiş kaka vs varsa dolmuşta tabiki hemen çişi yaparken de tedirgin oluyordur vs ondan mızmızlanıyordur enfeksiyon olsa bizler bile nasıl belli ediyoruz çok huysuz huzursuz olur o zaman
Krsmngl funny34 canım bana hemşire her beslenmeden önce mutlaka değiş dedi öyle yapıyorum buda 3 saatte bir oluyor. Eğer beslenmeden sonra kakasını yaptıysa bi 20 dk bekliyorum onuda alıyorum. Bekleme sebebim beslenmeden sonra altını direk açmak iyi değil kusuyor veya işiyor vs.