Zumreee Kizlar bugun yirminci gunumuz tirnaklarini kesmek istiyorum cok uzun cunku sizlwr nasil yaptiniz
226anne-26 Zumreee evet ben de kestim 13 günlükken eldiven takmadığım için yüzünü çizmesini diye elleriyle cok güzel dokunuyor emerken de erken
Prenses-annesi1 Zumreee 40ına kadar kestirtmediler bana eldivenle durdu kızım😏 40. Çıktığı gibi kesti babası ben emzirirken rahatladı kızım