Gngncd içip kendini kaybetmiyor ama içmeyince kaybediyor. 10 yıldır içiyor diyorsunuz. Ben size birşey diyeyim mi. Biraz zor bırakır. Kendinize bir yol çizin derim ben.
Bıraksa bile her zaman içinde o istek yatıcak ve hep bununla savaşmak zorunda kalıcaksınız. Üstelik esrar beyni öldürüyor. İlgi alaka duyduğu şeylerden uzaklaştırıyor insanı. Yani bebeğini umursamaması bu yüzden.
Muhtemelen beraber içtiği arkadaşları vardır. Uzaklaştırmaya çalışın. Mümkünse o semtten taşının.