Günaydin kizlar. 2bucuk aylik kizimin gece cok burnu tikaniyor. Günduzleri aciyorum hergün ama gece acarsam uykusu dagiliyor. Bu sabah yani bi 1 saat once kizim aglayarak uyandi normalde aglayarak uyanmaz emzirdim geri uyudu yeri yatirdim geri aglamaya basladi kucagima aldim öksürmeye basladi ama ilk defa böyle kötü oldu resmen bogulacak gibiydi ters çevirip sirtina vurarak rahatladi. Daha once.öksürük icin 2 farkli doktora gittik ikiside birsey yok dedi. Reflüdenmiş bogazini temizliyormus öksürerek yani. Gaviscon verdiler biz kullanmadik ilac vermeyelim erkenden diye. Ama kusmasi devam edince dün aldik biraz önce tok karnina basladik. Burnunuda serum fizyolojikle actik. Rahatladi geri uyudu simdi. Sabah sabah bizi korkuttu melegim. Gece burun tikanikligina siz neler yapiyosunuz? Birde gavisconun yan etkisi var mi bu arada toz halinde olanlardan verdi doktorumuz