merhabalar 8 buçuk 10 gunluk bebeğim var alt 2disimiz cikti üst dişleri çıkarmaya uğraşıyoruz gündüzleri birsey yok qksam uyuyttuktan sonra yarım saatte 1saatte uykusundq ağlıyor bazen uyutyrm yatağına bırakır bırakmaz agliyor dis jelleri karanfil suyu dediler onu kullandım hic rahatlatmiyor calpol verip yatiriyorum bazen ama hiç fayda göremiyorum ne yapacağımı şaşırdım