alperenin_annesii Sevgili anneler sezeryan doğumdan sonra adetleriniz hemen düzene girdi mi ben iki ay oldum ama günleri farklı şekilde bu ay olmam gereken günden 3 gün geçti bu arada 4 buçuk ay oluyor doğum yapalı
Mysunshines17 alperenin_annesii Merhaba ben de ilk zamanlar adet olmadım ama korunma için 3 aylıkken Cerazette kullandım ve bir hafta sonrasında adetim başladı eğer hap kullanmasaydim muhtemelen başlamayacakti.Simdi bende ikinci döngü için 1 hafta var bekliyorum bakalım düzene girmis olacak mı
alperenin_annesii Mysunshines17 iki sefer oldum bu ay olmam gereken günden 3 gün geçti normalde hamilelikten önce adetlerim düzenliydi
Leyla1161 Mysunshines17 canım bende cerazetta başladım doğum yapalı 2ay oldu ancak hala adet olmadım herhangi bir günde içmeye başladım şim bu kutu bitince 1hafta ara vermem gerekiyor mu adet olamasam bile bir de acaba o 1hafta da koruma sağlıyor mu🙄
Cansever12 alperenin_annesii dogum yaptığımız için 1 sene duzensiz olmasi normal.tabi hamile olmağınıza eminseniz
alperenin_annesii Limonlusu o zaman normal bir durum mu birde karnım belim hasta olacakmışım gibi ağrıyor ama olamıyorum 😪 bitki çayları denesek fayda eder mi
Limonlusu alperenin_annesii emzirme döneminde düzensiz olması gayet normal. Bir de bebeğiniz daha küçük bitki çaylarını denemeseniz iyi olur. Elbet gelecektir sıkıntı yapmayın.
Aysenurglc Deletedmom0086gunaydin bende doğum yapalı 2 ay 6 gün oldu adet olmadım daha galiba normal degilmi sorarım size🤔☺️
alperenin_annesii Aysenurglc benim bildiğim düzenli emziren anneler geç âdet oluyormuş 1 seneye yakın süre veriliyor ama tabi herkesin vücudu farklı bende oluyorum fakat düzensiz 🤔
alperenin_annesii Namee16 bir çözüm bulmak lazım kendimden eminim ama hamileyim psikolojisine giriyor insan zaten stres yapılınca hiç olmuyor 🙄
alperenin_annesii Hale-kd bende acaba tek ben miyim diye kendimi yedim 3 gündür aklıma burası geldi yazdım meğer her doğum kadının sorunu 🙃 olsak bir dert olmasak bir dert
Hale-kd alperenin_annesii ya varya olduğum zamanlar isyan ederdim off yine geldi dertli günler falan diye. Şimdi olayım diye 4 gözle bekliyorum. Şişkinlik sivilce sorunu aşırı terleme bu nedir ya ne dertli şey kadın olmak olsan dert olmasan dert 🤷🏻♀️
Mysunshines17 Gokcen 28 günlük film tablet hiç ara vermeden her gün aynı saatte olmak kaydı ile kullanılıyor fakat ben devam etmeyeceğim beni inanılmaz sinirli yaptı ve depresif hale getirdi şimdi üç aylık iğne deneyeceğim
Gokcen alperenin_annesii bnde 4 gozle bekliyorum. Sadece sezaryaj da mi bu vatlr yoksa normal dogum yapanlar da.da oluyo mu.acabs adet düzenszligi… gobusum gidecek dye adeti 4 gozle bekliyorum
Merve_96 Mysunshines17 canım hapı kullanmaya başladıktan sonra extra bir korunma yöntemi kullandınımız kullandıysanız ne zamana kadar hem hap hemde başka bir yöntemle devam ettiniz bende hapa başlıcamda o yüzden soruyorum