Kızlar biliyorum daha erken ama. Doğum yapalı 2 ay 28 gün oldu. Çoğu zaman ameliyat yerimde diken batar gibi acı ağrı oluyor. Normal mi? Kasıklarımda birde çatı kemiğinde doğum yapacakmışim gibi sancı oluyor. Daha adet olmaya başlamadım. Emziriyorum. Sizde nasıl oldu?