Bebegım 8 aylık uyku duzenı çok guzeldı ama 6. aydan berı çok bozuldu ve hergun daha kötüye gıdıyo. Bugun uyku egıtımıne başlıyorum aslında sadece uykusunu duzene sokmaya çalışıcam ılk gun 7.30da kalkmakla başlıyorum çunkı bıraksam 9a kadar uyuyo artık buda gec yatmasına sebep oluyor. Hadi anneler birlikte deneyelım bebeklerımızın uykusunu duzenlemeye katılmak isteyen buyursun. Hem bırbırımızden fıkır alıp verırız malum kolay olmayacak destege ıhtıyaç var:))