ahdkh8689 Btl2707 ben ilk aydan itibaren bütün aşılarından önce calpol verdim çok fayda ediyor oturup ateşinin yükselmesini beklemek yerine önlem almak daha doğru bnm yengem ablam arkadaşım hep öyle yapmışlardı bnde duydum yaptım
Ezgi63 Kaç aylık ben genelde aşınan sonra huysuzluğu ateşi olursa calpol veya dolven dönüşümlü veriyorum
Btl2707 Tazeanne38 bazı doktorlar oyle diyor bazılarıda verın dyor bana verin gelin bısey olmaz dedıler
Papatyam-46 Verebilirsiniz doktor ateşin çıkmasını beklemeden verin demişti bizde öyle yaptık çok hafif çıktı verdik.
Btl2707 Papatyam-46 her hemsıre doktor farklı soyuluyor ıkı tanesi verin dedi Bı tanesi vermeyın etksıı azalıyor dediler kararsızım aslında mantıklı tabi ates cıkmadan verilmesi
Tazeanne38 Btl2707 ben vermedim ne sıkıntı olacak ki ateşi çıkarsa verirsiniz öncesinde vermeye gerek yok bence
Angars Btl2707 bizim doktorumuz hesaplamisti atesi cikarsa bu kadar calpol verin diye bizim cikmadi vermedik