Bebeğim 6 aylık oldu ek GIdaya başladık 3 gün kuralı ile yanlız geceleri 2-3 ten sonra uyuyamıyor bi sağa bi sola dönüyor sürekli ve yüz üstü dönmeye çalışıyor uyusa diyeceğim ki öyle rahat ediyor
gözleri kapalı dönüyor ve uykusu bölününce ağlıyor düzeltiyorum yine aynı acaba karnı mı ağrıyor 4 gündür aynı sabaha kadar başını bekliyorum böyle bi durum yaşayan var mi zaten 5.5 aylık olduk düzenimiz tamamen bozuldu çocuğum inanılmaz huy değişti huysuz durmaz uyumaz bi bebek oldu diş sandık ilk ama anlayamadım