Melisasbasi Cok gazli kizim avent kullaniyorum cok hava yutuyor acaba alsammi memnun kalan kullananlar var mi
Manyakcadl Melisasbasi evet ben kullanıyorum çok memnunum👌🏻 Meme reddi yaşamadım ancak günde 2-3 kez kullanıyor belki ondandır
Baldudak_Emirbeyimiz Melisasbasi Ben 4. Ayına kadar Dr. browns kullandım sonradan değiştirdim biberonu artık gaz sorunu kalmadı diye. İşe yaradığını düşünüyorum gaz hiç olmadı değil ama hafif bı sekilde nadiren oluyordu çoğuda yediklerime dikkat etmediğim zaman.