Kızlar bebeğim 19 aylık gece uyku düzeni 1 1.5 aydır çok kötü öncesi de kötüydü ama bu kadar değil bu gece saat 12 den beri ayağımda sallıyorum uyuyor bırakıyorum yatağına kalkıyor ağlıyor tekrar gözleri kapalı ama ağlıyor kendisi uyumaya çalışıyor dalamıyor tekrar alıyorum ayağıma hemen uyuyor saat 4 oldu daha hiç uyumadım çok yoruldum artık 😥