Kizlar dogum yapali 2 bucuk ay oldu ilk baslarda sutum vardi ve goguslerim esit buguklukteydi ama simdi sag gogusum buyuk sol gogusum kucuk kaldi ve bebegim hic bi sekilde sol gogusumu tutmamaya basladi 3 gundur sutumu sagip oyle vermek istiyorum sizin onerebileceginiz elektrikli veya manuel gogus pompalari varmi guzel vakumlayip sut arttiran