ervam1 benimki 1 yasını geçti bu hafta sonu ayiricam insallah uyku tulumu giydiriyorum üstünü açtı derdi yok bi de kamera var onunla da izlerim zaten yan odamda olacak gece genelde 2 kez kalkıyor tabi bazen 5 kere de oluyor da bazen heralde idare ederiz bakalım