Merhaba sevgili annneler kızım 6 ay 4 günlü ek gıdaya başlayalı neredeyse 2 haftadan gazla oldu ne verdiysem yediremedim arada ateşi oluyor kafası yanıyor genelde vücutta birleşen yok ve mama emiyor onurda içmek istemiyor 3 saatte bazen daha fazla 70 80 Cc bazen de 120 çok nadir bayağıdır böyle doktor kilosu iyi gelişi mi güzel hareketli bir bebek dedi damakları çok kaşınıyor alt ön dişlerinin geri belli olmuş çigi çizgi iki tane damakları ateş gibi diş mi acaba son zamanlarda gece uykusunda çok huysuz uykuya direniyor ve sürekli bir mızırdan ma memnuniyetsizlik tecrübeli anneler sizce diş mi geliyor 😭😢 kafayı yiyeceğim çok üzülüyorum bu duruma😢