DenizinAnnesiiiii Sevgili Anneler bebeğim 6 aylık baya oldu alalı süt saklama poseti almıstım o zamanlar mama iciyodu simdi cok sükür emiyor . Ama oyle duruyor saklama poseti sizce az az sağıp koymalımıyım ek gıda yerken icine katarım en azından tavsiye verirmsnz
BalarisiYusra DenizinAnnesiiiii emiyorsa sütü taze vermek daha mantıklı geliyor bana dışarıda acil bi işin olur bebeği birine bırakmak zorunda kalırsın o zaman sağılır ben 40 gün boyunca sağdım bebeğim küvezdeyken eve geldiğinde dahada sağım yapmadım emzirme daha rahatlatıcı ve daha kolay☺️
DenizinAnnesiiiii BalarisiYusra dedgin dogru aslında ama süt bence yavas yavas bence az kalcak bende sagıyö dursun el gıdaya baslıcaz zaten onların icine karıstrym diye düsünyrm