glbgci biz de cok dikkatliydik ve on gundur esim ve ben de evdeydik🤦marketten katik sanirim.Biz hafif atlattik ve bebekte de bi problem olmadi. Evde sürekli maske taktik, ben hep çift maske kullandim. C vitamini takviyesi aldik, polen bal tukettik. Normal beslendik. Ben virüs kapan annelerle görüştüm baya hic birinin bebeginde bi sıkıntı olmamış neyse ki. Bi kac doktorlanda gorustum, iyi hissediyorsan ilac kullanma ve emzirmeye devam et dediler.