mom0989 ben diş hekimi asistanıyım aslında 3 yaşından itibaren götürmek gerekir daha öncesinde bir problem yoksa götürmeye gerek yok ama mesela siz diş hekimine gittiğinizde çocugunuzuda yanınızda götürmeye çalışın oranın kötü yada korkulacak biyer olmadığını bilmesi için çünkü çocuk ilk gittiğinde kendi için giderse pat diye ağzını açmaz korkar fobisi olur önce bu şekilde güven sağlanmalı ama şuna da söliyim ciddi bir sorun yoksa diş hekimine gitmeyin virüs için en riskli yerlerden biri